Obecná pravidla Soutěže Habibi

Proces podávání přihlášek

  • Přihlášky do Soutěže se podávají prostřednictvím registračního formuláře v sekci Registrace.
  • Po přijetí přihlášky organizátor pošle přihlašujícímu potvrzení o zařazení přihlášky a to do 3 pracovních dní na e-mail uvedený v přihlášce.
  • Za kompletnost a správnost přihlášky plně zodpovídá přihlašující. V průběhu zpracování může být vyzván organizátorem k objasnění nebo doplnění přihlášky.
  • Nekompletní přihlášky mohou být organizátorem vyřazeny, pokud nebudou kompletní v termínu dané uzávěrky.
  • Za přihlašovatele se považuje osoba nebo organizace, která zaslala přihlášku. Např. v případě, kdy přihlášku do kategorie Skupina pošle organizace a následně např. přihlášku do kategorie Sólo osoba, která v dané skupině tančí (ale zašle ji samostatně) - organizátor v tomto případě jedná se 2 samostatnými přihlašovateli, přestože sólista/sólistka tančí ve skupině zaslané jinou organizací. Z hlediska vstupu a tedy identifikačních náramků, však vždy bude náramek počítán na konkrétní osobu, tj. daná sólistka dostane pouze 1 identifikační náramek na vstup, přestože je jednou přihlášená přes organizaci a jednou sama za sebe.
  • Přihlášky musí být zaplaceny v termínu uvedeném na faktuře. Přihláška, která nebude v požadovaném termínu zaplacena, může být vyřazena.
  • Organizátor si vyhrazuje právo zastavit přihlašování kdykoliv v případě naplnění kapacity soutěžního dne, tento stav je nazýván Stop Stavem. V takovém případě organizátor s okamžitou platností a bez předchozího varování uzavře přihlašovací portál a další přihlášky nepřijímá. Obvykle o tomto stavu informuje také na sociálních sítích.

Uzávěrky přihlášek a Uzávěrka Prezence

  • 1. Uzávěrka přihlášek (19.10. 2025) = datum do kterého lze podávat přihlášky za standardní cenu. Po tomto datu je i nadále možné podávat přihlášky, avšak s dodatečným 25% poplatkem z ceny startovného.
  • 2. Uzávěrka přihlášek (26.10. 2025) = datum do kterého lze podávat přihlášky, avšak s dodatečným 25% poplatkem z ceny startovného. Po tomto datu je i nadále možné podávat přihlášky, avšak s 50% poplatkem z ceny startovného.
  • 3. Uzávěrka přihlášek (2.11. 2025) = datum do kterého lze podávat přihlášky, avšak s dodatečným 50% poplatkem z ceny startovného. Po tomto datu již není možné dále podávat přihlášky.
  • Uzávěrka prezence (2.11. 2025) = Nejpozdější datum, do kterého lze zrušit již podanou přihlášku. Při zrušení 3 a více přihlášek od jedné organizace či 1 soutěžícího v období mezi 1. Uzávěrkou přihlášek a Uzávěrkou Prezence bude vráceno pouze 50% startovného. Po tomto datu již nelze v přihláškách dělat změny či je rušit.

Změny v přihláškách a Odhlašování

  • Změny v přihláškách je možné zasílat od zaslání přihlášky až do termínu Uzávěrky daného období. Za změnu v přihlášce je považována změna v osobě tanečníka, počtu tanečníků u skupiny, tanečním stylu, názvu, apod. Přeřazování v rámci kategorií je možné pouze v období do termínu dané uzávěrky, tj. např. v případě, že podáváte přihlášku v termínu 1. přihlašovacího období, změny v rámci kategorií je možné provádět pouze v termínu do 1. Uzávěrky, obdobně u dalších uzávěrek.
  • Odhlášky z již zaslaných přihlášek jsou možné pouze v období od 1. Uzávěrky do Prezence (tj. od 20.10. do 2.11. 2025). V případě, že budou podány 3 a více odhlášek za danou přihlašující organizaci či sólistu, vrací se pouze 50 % zaplaceného startovného.
  • V případě Stop Stavu jakéhokoliv soutěžního dne zůstává prezence v původně ohlášeném termínu - tj. 2.11. 2025.

Termíny podávání přihlášek

  • Spuštění přihlašování do soutěže: 1.9. 2025
  • 1. Uzávěrka přihlášek: 19.10. 2025 ve 23:59
  • 2. Uzávěrka přihlášek na Soutěž (s 25% poplatkem): 26.10. 2025 ve 23:59
  • 3. Uzávěrka přihlášek na Soutěž (s 50% poplatkem): 2.11. 2025 ve 23:59  (po tomto datu přihlášky nepřijímáme)
  • Uzávěrka prezence: 2.11. 2025 ve 23:59  (poslední možnost odhlášek)
  • Přihlášky lze podávat do 3. Uzávěrky přihlášek nebo do vyhlášení Stop Stavu, který může být vyhlášen kdykoliv bez dřívějšího upozornění.

Nahrávání hudby v kategoriích s vlastní choreografií

  • Hudba na soutěž se nahrává na Google Disk do složky, kterou organizátor vytvoří pro daného přihlašovatele a zašle mu odkaz na složku e-mailem. Na hudbu zaslanou e-mailem nebude brán zřetel.
  • Odkaz na úložiště (složka na Google Disk) bude zaslán organizátorem přihlašovateli na e-mail uvedený v přihlášce a to při potvrzení přihlášky.
  • Hudba musí být nahrána v termínu do 9.11. 2025. Pořadatel si vyhrazuje právo přihlášku bez hudby nebo s nedostatečným popisem vyřadit ze soutěže. Přihlašovatel je povinen na výzvu pořadatele upravit název hudby, pokud ji nepojmenoval správně dle návodu níže.
  • Hudba musí být nahrána s popisem dle níže uvedeného návodu, a musí být ve formátu mp3. Špatně popsanou hudbu nebo ve špatném formátu může vést ke špatnému přiřazení, proto na takovou nahrávku nemusí být brán zřetel.
  • Pro určení soutěžního dne:
  • 1. den soutěže = Sobota = označení 1
  • 2. den soutěže = Pondělí = označení 2
  • Zkratka úrovnostní kategorie
  • Z = začátečník
  • MP = mírně pokročilí
  • P = pokročilí
  • PP = profi
  • Jak pojmenovat hudbu:
  • Pořadí soutěžního dne_kategorie_styl_věková kategorie_zkratka úrovnostní kategorie_jméno soutěžícího_název choreografie_nástup
  • Příklad pojmenování hudby: 2_Sólo vlastní choreografie_FusionShow_Childern_MP_Jiřina Novotná_Motýlí tanec_ON

Objednávka fotografií ze Soutěže (od Dance Photo)

  • Zakliknutím příslušného políčka v přihlášce si nezávazně objednáváte fotografie z dané choreografie na soutěži a souhlasíte s cenou. Nafocené fotografie poté uvidíte na náhledu na monitorech v prostorách stánku Dance Photo. Fotografie si poté můžete prohlédnout a finálně zakoupit přímo na stánku Dance Photo v prostorách Festivalu Habibi.
  • Veškerá další komunikace a také fakturace bude probíhat přímo s firmou Dance Photo, která Vám fotografie dodá a je také Vaším dodavatelem, organizátor Festivalu Habibi je pouze zprostředkovatel zajišťující prvotní komunikaci.
  • Pokud si fotografie neobjednáte předem, je možné je doobjenat přímo na místě na stánku Dance Photo. Objednávka předem Vám garantuje nižší cenu a vyšší počet zakoupených fotografií.
  • Na místě bude možné také objednat atelierové focení profesionálním fotografem na bílém pozadí.
  • Veškeré platby firmě Dance Photo budou přijímány na místě pouze v hotovosti v CZK nebo v EUR.

Cena za fotografie - předobjednání v rámci přihlášky: :

  • Sólo + Duo/Trio: 200,- / 1 choreografie (15-30 fotek)
  • Skupina: 350,-/1 choreografie (30-50 fotek)

Cena za fotografie - Objednávka na místě z monitoru: :

  • 250,- / 10 fotografií dle vlastního výběru (může být i mix z různých choreografií do celkového počtu)

Objednávka videí ze Soutěže (od firmy Pixrea)

  • Zakliknutím příslušného políčka v přihlášce si objednáváte video z dané choreografie na Soutěži a souhlasíte s cenou.
  • Pořadatel Festivalu Habibi předá objednávku firmě Pixrea v termínu po vytvoření startovní listiny.
  • Veškerá další komunikace a také fakturace bude probíhat přímo s firmou Pixrea, která Vám video dodá a je také Vaším dodavatelem, organizátor Festivalu Habibi je pouze zprostředkovatel zajišťující prvotní komunikaci.
  • Objednání videí od firmy Pixrea je možné online přes přihlášky do Soutěže pouze do Uzávěrky prezence, tj. do 15.10. 2024
  • Kontakt na firmu Pixrea: info@pixrea.com
  • Videa by měla být zpracována a zaslána do 4-5 týdnů po termínu konání Festivalu Habibi
  • V případě malého zájmu si firma Pixrea vyhrazuje právo zrušit objednávku.

Cena za video:

  • Sólo: 150,-/1 vystoupení
  • Duo/Trio: 200,-/1 vystoupení
  • Skupiny: 260,-/1 vystoupení

Termíny zaslání hudby a videí

  • Choreo It!
  • Hudba pro kategorii Choreo It! bude organizátorem zasílána ihned po zpracování podané přihlášky, které je v maximální délce 3 pracovních dní. Není třeba předem platit startovné. 
  • Soutěžící poté nahlásí organizátorovi nástup ON/OFF stage a název choreografie (název se týká pouze kategorie Fusion/Show) a to nejpozději do 2.11. 2025 do 23:59. 
  • Společné sólo a Improvizace
  • Video a hudba pro kategorii Společné sólo a hudba pro kategorii Improvizace (netýká se kategorie Profi) bude organizátorem zasílána od 29.9. 2025 a to všem, kteří budou mít řádně podanou a zaplacenou přihlášku. 
  • Vlastní choreografie
  • Hudbu je potřeba nahrát nejpozději do 9.11. 2024 do složky zaslané organizátorem. 
  • Nezapomeňte se podívat na Pravidla nahrávání hudby výše.

Harmonogramy

  • Předběžný harmonogram: 26.10. 2025
  • Finální harmonogram: 5.11. 2025
  • Harmonogram bude zaslán účastníkům e-mailem a taktéž bude uveřejněn na stránkách
  • Na místě je potřeba sledovat aktuální harmonogram po změnách po registraci

Zázemí na soutěži

  • Na místě bude možnost nákupu teplých i studených nápojů, teplého i studeného rychlého občerstvení - detaily k občerstvení budou zaslány e-mailem před konáním festivalu. Bude taktéž možnost si objednat teplé jídlo (obědy, případně i večeře) předem.
  • Soutěžící budou mít k dispozici šatny a hygienické zázemí.
  • Proběhne tradiční Bazar kostýmů a další doprovodné aktivity.
  • Tanečnice budou vystupovat na klasickém divadelním pódiu, na které je přístup ze zákulisí, do kterého vede pár schodů.
  • Taneční povrch: černý baletizol 8x7 m

Vstupenky na Soutěž

  • Lze zakoupit online v předprodeji v období 1.9. - 9.11. 2025 nebo osobně na místě (cena bude stejná jako v předprodeji)
  • V případě předprodeje: Vstupenky si vyzvednete na pokladně při nahlášení jména uvedeného v objednávce - bude vám předán příslušný počet identifikačních pásků a urychlíte si tak vstup na Soutěž.
  • Na místě lze zakoupit vstupenky pouze v hotovosti a to v českých korunách.
  • Bez vstupenky nelze Soutěž navštívit a to ani po krátkou dobu.
  • Soutěžící si vstupenky kupovat nemusí

Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel Soutěže.