Základní informace o Soutěži Habibi 2025

Datum konání

  • Sobota 15.11. 2025 (pro kategorie: Teen+, Adults, Women, Ladies, Golden), celý den - čas bude upřesněn
  • Pondělí 17.11. 2025 (pro kategorie: Mini, Children, Juni, Teen)celý den - čas bude upřesněn

Místo konání

  • Středisko volného času Rýmařov, Okružní 10, 795 01 Rýmařov
  • Parkování je možné přímo před budovou SVČ Rýmařov či 500m od SVČ na náměstí Míru

Přihlášky a platba startovného

  • Spuštění přihlašování do soutěže: 1.9. 2025
  • 1. Uzávěrka přihlášek: 19.10. 2025 ve 23:59
  • 2. Uzávěrka přihlášek na Soutěž (s 25% poplatkem): 26.10. 2025 ve 23:59
  • 3. Uzávěrka přihlášek na Soutěž (s 50% poplatkem): 2.11. 2025 ve 23:59  (po tomto datu přihlášky nepřijímáme)
  • Uzávěrka prezence: 2.11. 2025 ve 23:59  (poslední možnost odhlášek)
  • Přihlášky lze podávat do 3. Uzávěrky přihlášek nebo do vyhlášení Stop Stavu, který může být vyhlášen kdykoliv bez dřívějšího upozornění.
  • Více informací o Pravidlech podávání Přihlášek a o celém procesu naleznete v Obecných pravidlech Soutěže.

Objednávka fotografií ze Soutěže (od Dance Photo)

  • Zakliknutím příslušného políčka v přihlášce si nezávazně objednáváte fotografie z dané choreografie na soutěži a souhlasíte s cenou. Nafocené fotografie poté uvidíte na náhledu na monitorech v prostorách stánku Dance Photo. Fotografie si poté můžete prohlédnout a finálně zakoupit přímo na stánku Dance Photo v prostorách Festivalu Habibi.
  • Veškerá další komunikace a také fakturace bude probíhat přímo s firmou Dance Photo, která Vám fotografie dodá a je také Vaším dodavatelem, organizátor Festivalu Habibi je pouze zprostředkovatel zajišťující prvotní komunikaci.
  • Pokud si fotografie neobjednáte předem, je možné je doobjenat přímo na místě na stánku Dance Photo. Objednávka předem Vám garantuje nižší cenu a vyšší počet zakoupených fotografií.
  • Na místě bude možné také objednat atelierové focení profesionálním fotografem na bílém pozadí.
  • Veškeré platby firmě Dance Photo budou přijímány na místě pouze v hotovosti v CZK nebo v EUR.

Cena za fotografie - předobjednání v rámci přihlášky:

  • Sólo + Duo/Trio: 200,- / 1 choreografie (15-30 fotek)
  • Skupina: 350,-/1 choreografie (30-50 fotek)

Cena za fotografie - Objednávka na místě z monitoru: :

  • 250,- / 10 fotografií dle vlastního výběru (může být i mix z různých choreografií do celkového počtu)

Objednávka videí ze Soutěže (od firmy Pixrea)

  • Zakliknutím příslušného políčka v přihlášce si objednáváte video z dané choreografie na Soutěži a souhlasíte s cenou.
  • Pořadatel Festivalu Habibi předá objednávku firmě Pixrea v termínu po vytvoření startovní listiny.
  • Veškerá další komunikace a také fakturace bude probíhat přímo s firmou Pixrea, která Vám video dodá a je také Vaším dodavatelem, organizátor Festivalu Habibi je pouze zprostředkovatel zajišťující prvotní komunikaci.
  • Objednání videí od firmy Pixrea je možné online přes přihlášky do Soutěže pouze do Uzávěrky prezence, tj. do 2.11. 2025
  • Kontakt na firmu Pixrea: info@pixrea.com
  • Videa by měla být zpracována a zaslána do 4-5 týdnů po termínu konání Festivalu Habibi
  • V případě malého zájmu si firma Pixrea vyhrazuje právo zrušit objednávku.

Cena za video:

  • Sólo: 150,-/1 vystoupení
  • Duo/Trio: 200,-/1 vystoupení
  • Skupiny: 260,-/1 vystoupení

Termíny zaslání hudby a videí

  • Choreo It!
  • Hudba pro kategorii Choreo It! bude organizátorem zasílána ihned po zpracování podané přihlášky, které je v maximální délce 3 pracovních dní. Není třeba předem platit startovné. 
  • Soutěžící poté nahlásí organizátorovi nástup ON/OFF stage a název choreografie (název se týká pouze kategorie Fusion/Show) a to nejpozději do 2.11. 2025 do 23:59. 
  • Společné sólo a Improvizace
  • Video a hudba pro kategorii Společné sólo a hudba pro kategorii Improvizace (netýká se kategorie Profi) bude organizátorem zasílána od 29.9. 2025 a to všem, kteří budou mít řádně podanou a zaplacenou přihlášku. 
  • Vlastní choreografie
  • Hudbu je potřeba nahrát nejpozději do 9.11. 2024 do složky zaslané organizátorem. 
  • Nezapomeňte se podívat na Pravidla nahrávání hudby ZDE.

Harmonogramy

  • Předběžný harmonogram: 26.10. 2025
  • Finální harmonogram: 5.11. 2025
  • Harmonogram bude zaslán účastníkům e-mailem a taktéž bude uveřejněn na stránkách
  • Na místě je potřeba sledovat aktuální harmonogram po změnách po registraci

Zázemí na soutěži

  • Na místě bude možnost nákupu teplých i studených nápojů, teplého i studeného rychlého občerstvení - detaily k občerstvení budou zaslány e-mailem před konáním festivalu. Bude taktéž možnost si objednat teplé jídlo (obědy, případně i večeře) předem.
  • Soutěžící budou mít k dispozici šatny a hygienické zázemí.
  • Proběhne tradiční Bazar kostýmů a další doprovodné aktivity.
  • Soutěžící budou vystupovat na klasickém divadelním pódiu, na které je přístup ze zákulisí, do kterého vede pár schodů.
  • Taneční povrch: černý baletizol 8x7 m

Vstupenky na Soutěž

  • Lze zakoupit online v předprodeji v období 1.9. - 9.11. 2025 nebo osobně na místě (cena bude stejná jako v předprodeji)
  • V případě předprodeje: Vstupenky si vyzvednete na pokladně při nahlášení jména uvedeného v objednávce - bude vám předán příslušný počet identifikačních pásků a urychlíte si tak vstup na Soutěž.
  • Na místě lze zakoupit vstupenky pouze v hotovosti a to v českých korunách.
  • Bez vstupenky nelze Soutěž navštívit a to ani po krátkou dobu.
  • Soutěžící si vstupenky kupovat nemusí.

Vstupenka na Soutěž

Celodenní vstupenka na Soutěž Habibi 2025.  Při vstupu na Soutěž poté už stačí jen nahlásit jméno uvedené v poznámce objednávky a vyzvednete si příslušný počet identifikačních náramků.

Cena od 130,00 Kč